Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում ավարտվել են Հայաստանի բռնցքամարտի՝ մեծահասակների և երիտասարդների առաջնությունները, որոնք այս տարի անցկացվում էին միաժամանակ:
Մեծահասակները պայքարում էին ոչ միայն չեմպիոնության, այլ նաև Հայաստանի հավաքականում ընդգրկվելու և Օլիմպիական խաղերի վարկանիշային մրցաշարերին մասնակցելու հնարավորության համար:
Բռնցքամարտիկները մրցել են 13-ական քաշային կարգերում:
Մեծահասակների պայքարում չեմպիոն և մեդալակիրներ են դարձել՝
48 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Բարեղամ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Հովհաննես Հարությունյան,
3-րդ տեղ - Հմայակ Հովհաննիսյան, Սեյրան Վարդանյան:
51 կգ քաշային կարգ
1-ին տեդ - Արեն Ասլամազյան,
2-րդ տեղ - Վահե Բադալյան,
3-րդ տեղ - Հայկ Ալարբեքյան, Հարություն Կարապետյան:
54 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Դավիթ Եգորյան,
2-րդ տեղ - Ժիրայր Սարգսյան,
3-րդ տեղ - Սուրեն Ռուբենյան, Ռուբեն Գարբոյան:
57 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արթուր Բազեյան,
2-րդ տեղ - Ռուսլան Ասլիկյան,
3-րդ տեղ - Վարդան Միրզոյան, Էրիկ Թոխյան:
60 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արթուր Սահակյան,
2-րդ տեղ - Արթուր Ղազարյան,
3-րդ տեղ - Խաչիկ Բաղումյան, Արարատ Գյուլբանգյան:
63,5 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Նարեկ Հովհաննիսյան,
2-րդ տեղ - Կարեն Տոնականյան,
3-րդ տեղ - Էրիկ Իսրայելյան, Վահագ Գալուստյան:
67 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արարատ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Հարություն Հակոբկոխյան,
3-րդ տեղ - Սերյոժա Հարությունյան, Արթուր Մկրտչյան:
71 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Գուրգեն Մադոյան,
2-րդ տեղ - Զավեն Գալստյան,
3-րդ տեղ - Արման Միսկարյան, Նարեկ Զախարյան),
75 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Վախթանգ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Գարիկ Անտանոսյան,
3-րդ տեղ - Վահե Կարապետյան, Դավիթ Բասենցյան:
80 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Ռաֆայել Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Համբարձում Հակոբյան,
3-րդ տեղ - Աղվան Ալեքսանյան, Համլետ Ադամյան:
86 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Համլետ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Դանիել Հարությունյան,
3-րդ տեղ - Մհեր Շամոյան, Լիպարիտ Ղուլարյան:
92 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Հենրիկ Ճղրիկյան,
2-րդ տեղ - Իշխան Հովսեփյան,
3-րդ տեղ - Կարո Վարդևարյան, Անուշավան Մխիթարյան:
92 + կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Դավիթ Չալոյան,
2-րդ տեղ - Հովհաննես Փափազյան,
3-րդ տեղ - Ավետիք Հովակիմյան, Մանուկ Խաչատրյան:
Երիտասարդների առաջնությունում 13 քաշային կարգերում չեմպիոն են դարձել՝
48 կգ – Վաղարշակ Քեյան,
51 կգ – Դավիթ Սաֆարյան,
54 կգ – Էրիկ Ասուստամյան,
60 կգ – Անդրանիկ Մարտիրոսյան,
63,5 կգ – Ռաֆայել Ներսեսյան,
67 կգ – Արգիշտի Հակոբյան,
71 կգ – Մարատ Միքայելյան,
75 կգ – Ալբերտ Հարությունյան,
80 կգ – Արմեն Պողոսյան,
86 կգ – Նորայր Հակոբյան,
92 կգ – Դավիթ Սիմոնյան,
92+ կգ – Միսակ Տեփանյան:
Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս-ի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ