Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում ավարտվել են Հայաստանի բռնցքամարտի՝ մեծահասակների և երիտասարդների առաջնությունները, որոնք այս տարի անցկացվում էին միաժամանակ:
Մեծահասակները պայքարում էին ոչ միայն չեմպիոնության, այլ նաև Հայաստանի հավաքականում ընդգրկվելու և Օլիմպիական խաղերի վարկանիշային մրցաշարերին մասնակցելու հնարավորության համար:
Բռնցքամարտիկները մրցել են 13-ական քաշային կարգերում:
Մեծահասակների պայքարում չեմպիոն և մեդալակիրներ են դարձել՝
48 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Բարեղամ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Հովհաննես Հարությունյան,
3-րդ տեղ - Հմայակ Հովհաննիսյան, Սեյրան Վարդանյան:
51 կգ քաշային կարգ
1-ին տեդ - Արեն Ասլամազյան,
2-րդ տեղ - Վահե Բադալյան,
3-րդ տեղ - Հայկ Ալարբեքյան, Հարություն Կարապետյան:
54 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Դավիթ Եգորյան,
2-րդ տեղ - Ժիրայր Սարգսյան,
3-րդ տեղ - Սուրեն Ռուբենյան, Ռուբեն Գարբոյան:
57 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արթուր Բազեյան,
2-րդ տեղ - Ռուսլան Ասլիկյան,
3-րդ տեղ - Վարդան Միրզոյան, Էրիկ Թոխյան:
60 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արթուր Սահակյան,
2-րդ տեղ - Արթուր Ղազարյան,
3-րդ տեղ - Խաչիկ Բաղումյան, Արարատ Գյուլբանգյան:
63,5 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Նարեկ Հովհաննիսյան,
2-րդ տեղ - Կարեն Տոնականյան,
3-րդ տեղ - Էրիկ Իսրայելյան, Վահագ Գալուստյան:
67 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արարատ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Հարություն Հակոբկոխյան,
3-րդ տեղ - Սերյոժա Հարությունյան, Արթուր Մկրտչյան:
71 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Գուրգեն Մադոյան,
2-րդ տեղ - Զավեն Գալստյան,
3-րդ տեղ - Արման Միսկարյան, Նարեկ Զախարյան),
75 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Վախթանգ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Գարիկ Անտանոսյան,
3-րդ տեղ - Վահե Կարապետյան, Դավիթ Բասենցյան:
80 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Ռաֆայել Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Համբարձում Հակոբյան,
3-րդ տեղ - Աղվան Ալեքսանյան, Համլետ Ադամյան:
86 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Համլետ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Դանիել Հարությունյան,
3-րդ տեղ - Մհեր Շամոյան, Լիպարիտ Ղուլարյան:
92 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Հենրիկ Ճղրիկյան,
2-րդ տեղ - Իշխան Հովսեփյան,
3-րդ տեղ - Կարո Վարդևարյան, Անուշավան Մխիթարյան:
92 + կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Դավիթ Չալոյան,
2-րդ տեղ - Հովհաննես Փափազյան,
3-րդ տեղ - Ավետիք Հովակիմյան, Մանուկ Խաչատրյան:
Երիտասարդների առաջնությունում 13 քաշային կարգերում չեմպիոն են դարձել՝
48 կգ – Վաղարշակ Քեյան,
51 կգ – Դավիթ Սաֆարյան,
54 կգ – Էրիկ Ասուստամյան,
60 կգ – Անդրանիկ Մարտիրոսյան,
63,5 կգ – Ռաֆայել Ներսեսյան,
67 կգ – Արգիշտի Հակոբյան,
71 կգ – Մարատ Միքայելյան,
75 կգ – Ալբերտ Հարությունյան,
80 կգ – Արմեն Պողոսյան,
86 կգ – Նորայր Հակոբյան,
92 կգ – Դավիթ Սիմոնյան,
92+ կգ – Միսակ Տեփանյան:
Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս-ի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ