ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ հունվարի 26-28-ը Ծաղկաձորում անցկացվել են ձյան վոլեյբոլի Հայաստանի տղամարդկանց և կանանց առաջնությունները։
Առաջնությանը մասնակցել են տղամարդկանց 8 և կանանց 10 թիմեր։
Կանանց պայքարում առաջնության չեմպիոն է դարձել «Վան թիմը, փոխչեմպիոնի կոչմանն արժանացել է «Սոֆթ թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է ՖԻՄԱ-ն։
Տղամարդկանց պայքարում Ֆիմա-2 թիմը եզրափակչում առավելության է հասել Ֆիմա-1 թիմի նկատմամբ, իսկ ԲԿՄԱ-ն գրավել է 3-րդ տեղը։
Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Կարեն Ասմարյանի խոսքով՝ ՀՎՖ-ն 2015 թվականից անցկացնում է ձյան վոլեյբոլի առաջնություններ, և ամեն տարի թե՛ մարզիչները, թե՛ հանդիսատեսն ականատես են լինում ավելի բուռն ու հետաքրքիր խաղերի։ ՀՎՖ-ն իր հերթին փորձում է ընդգրկել նոր և երիտասարդ թիմերի:
«ՀՎՖ-ն ձյան վոլեյբոլի առաջնությունների անցկացման մեծ փորձ ունի։ 2020 թվականին մեր երկրին վստահվեց ԵՎՖ - «CEV Snow Volleyball Tour»-ը, որտեղ Հայաստանի կանանց հավաքականը պատմության մեջ առաջին անգամ նվաճեց մրցաշարի բրոնզե մեդալը։ Նույն թվականին Ծաղկաձորում անցկացվեց EEVZA ԱԵԵՎԱ ձյան վոլեյբոլի մրցաշարը, որտեղ տղամարդկանց թիմը դարձավ չեմպիոն, իսկ կանայք գրավեցին 3-րդ և 2-րդ տեղերը»,- նշում է Կարեն Ասմարյանը։
Նրա խոսքով՝ այս տարի ևս թիմերը բարձրակարգ խաղ են ցուցադրել. «Առաջնությունում բարձր հորիզոնականներ զբաղեցնելու մեծ հնարավորություններ ունեին բոլորը: Ուրախալի է, որ լավ խաղ ցուցադրեցին հիմնականում երիտասարդ մարզիկներ՝ «Վան», «Ավան», «Գեգաշեն», ՖԻՄԱ թիմերից. նրանց տարիքը 14-19 էր»:
Նշենք՝ Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիան այս շաբաթ Արզնիի լողափնյա վոլեյբոլի ակադեմիայում կանցկացնի ձյան վոլեյբոլի մինչև 20 տարեկանների Հայաստանի առաջնությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ