Աստուածային նախախնամութեամբ 1939 թուականէն ի վեր անխափան գործող Պէյրութի Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանը այս տարի՝ 2024-ին կը բոլորէ իր հիմնադրութեան 85-րդ ամեակը:
Աստուծոյ հոգածութեան մէջ վստահութեամբ, վարժարանի կրթական ընտանիքը կը պատրաստուի ոգեկոչելու նշանակալի այս իրադարձութիւնը եւ արժանաւորապէս նշելու սիրելի հաստատութեան հարուստ պատմութիւնն ու ձեռքբերումները:
1 Փետրուար 2024-ին, առաջնորդութեամբ Հայ կաթողիկէ Պէյրութի թեմի ընդհանուր փոխանորդ եւ Հայ կաթողիկէ Պատրիարքապատկան վարժարաններու վարչական խորհուրդի նախագահի տեղակալ Գերապայծառ Հայր Գաբրիէլ Թ.Ծ.Վ. Մուրատեանի, վարժարանի 85-ամեակի կազմակերպիչ յանձնախումբը, գլխաւորութեամբ տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստի այցելութիւն մը տուաւ Տանն Կիլիկիոյ Կաթողիկէ Հայոց Ն. Ա. Գ. Տ. Տ. Ռաֆայէլ Պետրոս ԻԱ. Կաթողիկոս Պատրիարքին, անոր օրհնութիւնն ու հովանաւորութիւնը ստանալու համար նախատեսուող ձեռնարկներուն:Հոգեւոր Տէրը օրհնեց եւ հաստատեց յանձնախումբին ներկայացուցած նախագիծը եւ կատարեց շարք մը թելադրանքներ՝ առ ի լրացումն անոր:Առ այդ, բարձր հովանաւորութեամբ Տանն Կիլիկիոյ Կաթողիկէ Հայոց Ն. Ա. Գ. Տ. Տ. Ռաֆայէլ Պետրոս ԻԱ. Կաթողիկոս Պատրիարքին, Մեսրոպեանի 85-ամեակին առիթով պիտի կատարուին հանրային հետեւեալ միջոցառումները.
1. ԱՍՏՈՒԾՈՅ ԾԱՌԱՅ. ՎԱՐԺԱՐԱՆԻ ՀԻՄՆԱԴԻՐ ԳՐԻԳՈՐ ՊԵՏՐՈՍ ԺԵ. ԱՂԱՃԱՆԵԱՆ ԿԱՐՏԻՆԱԼԻ ԿԻՍԱՆԴՐԻԻ ԲԱՑՈՒՄ, ձեռամբ Ն. Ա. Գ. Տ. Տ. ՌԱՖԱՅԷԼ ՊԵՏՐՈՍ ԻԱ. ԿԱԹՈՂԻԿՈՍ ՊԱՏՐԻԱՐՔԻՆ, Հինգշաբթի, 21 Մարտ 2024-ին, երեկոյեան ժամը 6:30-ին, Մեսրոպեան վարժարանի մուտքին:
2. ՀԱՅՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ՊԱՏԱՐԱԳ, զոր պիտի մատուցանէ Ն. Ա. Գ. Տ. Տ. ՌԱՖԱՅԷԼ ՊԵՏՐՈՍ ԻԱ. ԿԱԹՈՂԻԿՈՍ ՊԱՏՐԻԱՐՔ ՏԱՆՆ ԿԻԼԻԿԻՈՅ ԿԱԹՈՂԻԿԷ ՀԱՅՈՑ,
Հինգշաբթի, 21 Մարտ 2024-ին, երեկոյեան ժամը 7:00-ին, Պուրճ Համուտի Հայ Կաթողիկէ Սուրբ Փրկիչ եկեղեցւոյ մէջ:
3. 85-ԱՄԵԱԿԻ ՀԱՆԴԻՍՈՒԹԻՒՆ, 9 Մայիս 2024-ին, երեկոյեան ժամը 8:00-ին, Պուրճ Համուտի Յովհաննէս Պօղոսեան սրահին մէջ:
4. 85-ԱՄԵԱԿԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀՈՒՆՁՔԻ ՅԱՆՁՆՈՒՄ (Մեսրոպեանի 2023-2024 աւարտական հանդէս), 24 Մայիս 2024-ին, երեկոյեան ժամը 8:00-ին, վարժարանի շրջափակին մէջ:
5. ՄԵՍՐՈՊԵԱՆԻ ՇՈՒՇԻ պարախումբին ելոյթները, 25-26 Մայիս 2024-ին, երեկոյեան ժամը 8:00-ին, Պուրճ Համուտի Յովհաննէս Պօղոսեան սրահին մէջ:
Ընդառաջ կը մնանք բարի ու խաղաղ օրերու մէջ իրականացնելու տօնական այս միջոցառումները առ ի յարգանք 85 տարիներու վրայ վարժարանի վերելքին նպաստած նուիրեալներու մեծ փաղանգին եւ առ ի գօտեպնդում մեսրոպեանական շարունակուող առաքելութեան:
ՏՆՕՐԷՆՈՒԹԻՒՆ
Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ