ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտակրթական գործունեության աջակցության հուշագիր

Ապրիլի 26, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում ստորագրվել է  համագործակցության հուշագիր նախարարության և Հայաստանում Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի շրջանավարտների ակումբի միջև:
Հուշագրի նպատակն  է նպաստել Հայաստանի գիտակրթական և գիտահետազոտական ներուժի հզորացմանը, կրթության և գիտության ոլորտում Հայաստան – Սանկտ-Պետերբուրգ կապի խթանմանը, աջակցել Սանկտ-Պետերբուրգում ուսումնառության ընթացքում ի հայտ եկած խնդիրների լուծմանը:
Նախարարությունը պատրաստակամություն է հայտնում  ակումբին տրամադրել կրթության և գիտության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների ու ծրագրերի, ինչպես նաև Հայաստանի գիտության ձեռքբերումների մասին ռուսերենով և անգլերենով լույս տեսնող գիտական գրականություն և ժողովածուներ, ընդհանուր տեղեկություններ գիտաժողովների, հանդիպումների, սեմինարների, ինչպես նաև  կրթական և գիտական ոլորտների դրամաշնորհների վերաբերյալ:
Նախատեսվում է նաև կրթության և գիտության ոլորտի բարեփոխումների գործընթացում ակումբի անդամների ներգրավում, աջակցություն կրթագիտական ոլորտների դրամաշնորհների, ատենախոսությունների թեմաների հաստատման գործընթացին՝ ելնելով Հայաստանի համար դրանց անհրաժեշտությունից ու կարևորությունից: 
Հայաստանում Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի շրջանավարտների ակումբը պարտավորվում է ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերել կրթության և գիտության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներին, մասնավորապես  իրականացնելով կրթության որակի բարձրացմանը միտված Սանկտ-Պետերբուրգի ԲՈՒՀ-երի փորձի ուսումնասիրություն և առաջարկությունների ներկայացում: Նախատեսվում է նաև աջակցություն Սանկտ-Պետերբուրգում հայոց լեզվի պահպանմանը և հայագիտության զարգացմանը: Ակումբը պատրաստակամ է այդ նպատակով ՝ Արևելյան ձեռագրերի ինստիտուտի հայերեն ձեռագրերի արխիվային ուսումնասիրություն և հրատարակում իրականացնել: 
Կողմերը պարտավորվում են նաև աջակցություն ցուցաբերել գիտակրթական գործունեությանն առնչվող այլ հարցերում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)