ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր հանդիպել է մարզական լրագրողների հետ՝ «Տարվա 10 լավագույն մարզիկներ» ամենամյա մրցույթի անցկացման կարգում փոփոխությունների կատարման և մասնագիտական դիտարկումների քննարկման նպատակով:
Հանդիպմանը ներկա են եղել հայկական սպորտը լուսաբանող փորձառու լրագրողներ, որոնք ամեն տարի նաև մասնակցում էին լավագույնների քվեարկությանը:
Նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը հայտնել է՝ դիտարկվում է «Տարվա 10 լավագույն մարզիկներ» մրցույթի ձևաչափերի փոփոխության, այդ թվում՝ մրցույթի անվանափոխության, անվանակարգերի սահմանման հարցերը:
«Նախնական քննարկումների արդյունքում դիտարկում ենք մի իրավիճակ, ըստ որի կունենանք լավագույն եռյակ, ու մի քանի անվանակարգեր՝ լավագույն մարզուհի, լավագույն երիտասարդ մարզիկ, լավագույն մարզիչ, լավագույն թիմ, հանդիսատեսի համակրանք: Սա չի ենթադրում ոչ պաշտոնական թիմային հաշվարկ: Նախատեսում ենք ունենալ նաև առանձին անվանակարգ՝ արտասահմանում հանդես եկող և Հայաստանը հանրահռչակող լավագույն մարզիկ, ինչպիսին են օրինակ ֆուտբոլիստ Հենրիխ Մխիթարյանը, բռնցքամարտիկ Արսեն Գուլամիրյանը և այլք»,- ասել է Կարեն Գիլոյանն ու կարևորել մարզական լրագրողների դիտարկումները՝ մրցույթի անցկացման ձևաչափի լավարկման հարցում:
Ծավալված քննարկումների արդյունքում մարզական լրագրողներն առաջարկել են սահմանել նաև կանանց լավագույն եռյակ, ինչպես նաև հաշմանդամային սպորտով զբաղվող լավագույն մարզիկ անվանակարգը, որը, Կարեն Գիլոյանի փոխանցմամբ, ԿԳՄՍ նախարարության կողմից ևս դիտարկվում է:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը մարզական լրագրողներին խնդրել է ամփոփ առաջարկներն ու դիտարկումները ներկայացնել ԿԳՄՍ նախարարություն:
ԶԼՄ այն ներկայացուցիչները, որոնք լավագույնների մրցույթի անցկացման ձևաչափի, մրցութային անվանակարգերի վերաբերյալ ունեն որոշակի առաջարկություններ և դիտարկումներ, մինչև փետրվարի 15-ը կարող են դրանք ուղարկել info@escs.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով լրատվամիջոցը, լրագրողի անուն-ազգանունը և հեռախոսահամարը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ