ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կանչե՛, Կռունկ»

Ապրիլի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառում՝ «Կանչե՛, Կռունկ» խորագրով: Միջոցառումը Հայոց ցեղասպանության Սուրբ նահատակների հիշատակի արարողություն էր, որին ներկա էին նաև Սյունիքի մարզպետարանի նեկայացուցիչներ, N զորամասի ծառայողներ, հյուրեր, ծնողներ: Արարողությունը սկսվեց դպրոցի նախասրահից,որտեղ Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված խաչքար-հուշարկոթողի մոտ տեղի ունեցավ ծաղկադրման արարողություն: Աշակերտները հայտնի գրողների բանաստեղծություններով պատմեցին հայ ազգի ամենամեծ ողբերգությունը՝ ևս մեկ անդրադարձ Կոմիտաս վարդապետին, ևս մեկ նախաձեռնություն Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին նվիրված: Դահլիճը վերածվել էր անլռելի զանգակատան, իսկ բեմահարթակը՝ խորանի, ուր հնչում էր զանգերի երգը տխուր․

Իր ժողովրդի զավակն իսկական
Ժողովրդի պես ինքն էլ որբ մնաց ․..

Զանգակատան կամարների ներքո ասես ճախրում էր լույսի տեսիլքը՝ «Անմոռուկ» աղջնակի տեսքով, ով աղոթատուն բերեց բանաստեղծի երազած Լույսը։ Կամարների ներքո հնչեց կռունկի կանչը․ «Կռունկ, ուստի ՞ կուգաս» էր կանչում զինվորը ՝ կարոտյալ երկրի պատկերը սրտում։ Եվ թռավ երգը՝ կսկիծ ու կարոտ, կռունկ դարձած թռավ դեպի Կոմիտասի աշխարհը: Որպես կոչնակ հնչեց «Ղողանջ եղեռնական»-ը։ Սաները ի լրումն իրարու՝ ներկայացրեցին արհավիրքն այն օրերի՝ Հայոց Մեծ Եղեռնը՝ մարմնավորված Կոմիտասի անզուգական կերպարում։ Դե ե՜կ, Վարդապե՛տ, ու մի խենթանա․․․Ելույթներն ուղեկցվում էին օրվա խորհրդին ու միջոցառման թեմային համահունչ պարային կոմպոզիցիաներով՝ պարուհիներն մարմնավորեցին վերածնված Հայաստանի կերպարը:

Այսօր մենք ոգեկոչում ենք Մեծ եղեռնի զոհերի հիշատակը և հարգանքի տուրք մատուցում բոլոր նրանց, ովքեր դարձան 20-րդ դարի ամենասարսափելի ոճրագործություններից մեկի զոհերը։ 

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…