Տեղի է ունեցել «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակմամբ զբաղվող աշխատանքային խմբի երկօրյա արտագնա նիստը:
Նիստին մասնակցել են աշխատանքային խմբի անդամներ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության աշխատանքի և զբաղվածության վարչության պետ Ժորա Սարգսյանը, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության իրավաբանական վարչության պետի տեղակալ Հակոբ Քնաջյանը, ներկայացուցիչներ ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովից:
ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը նշել է, որ պետության կայուն զարգացման կարևոր նախադրյալներից է իրավական միջավայրի և անհրաժեշտ ռեսուրսների ապահովումը` երիտասարդության ներուժի բացահայտման, համակողմանի զարգացման, ինքնահաստատման և ինքնադրսևորման նպատակով:
Կառավարությունը իր 2021-2026 թվականների գործողությունների ծրագրով սահմանել է, որ մինչև 2024 թվականը ԿԳՄՍ նախարարության կողմից մշակվելու և ՀՀ կառավարության հաստատմանն է ներկայացվելու «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի նախագիծը: Օրենքի նախագծի մշակման աշխատանքներն սկսված են, ԿԳՄՍՆ նախարարի հրամանով ձևավորված աշխատանքային խմբի հետ իրականացվել են մի շարք քննարկումներ:
«Նախարարությունը, որպես այս երկօրյա քննարկումների արդյունք, ակնկալում է ունենալ օրենքի նախագիծ, որի թե՛ հասկացությունները, թե՛ հոդվածները կլինեն բոլորի կողմից համաձայնեցված: Ի սկզբանե այս գործընթացը եղել է մասնակցային, քանի որ աշխատանքային խմբում հավաքված են երիտասարդության հետ աշխատանք իրականացնող դերակատարներ՝ թե՛ տեղական, թե՛ միջազգային կազմակերպություններից»,- նշել է Զարա Ասլանյանը:
ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի երիտասարդական ծրագրերի ղեկավար, աշխատանքային խմբի անդամ Հասմիկ Ալեքսանյանը նշել է. «ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի համար շատ կարևոր է դեռահասների և երիտասարդների մասնակցության ու հմտությունների ձեռքբերման խթանումը թե՛ մարզերում և թե՛ մայրաքաղաքում»:
«Մինչև աշխատանքային խմբի քննարկումները՝ ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամը և ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամը նախարարության առաջարկով իրականացրել են ուսումնական այց և այլ երկրների փորձի ուսումնասիրություն: Մասնավորապես գնացել ենք Լատվիա և Լիտվա՝ տեսնելու, թե ինչ է տվել այնտեղի «Երիտասարդության մասին» օրենքը այդ երկրների երիտասարդներին, պետական կառույցներին»,- նշել է աշխատանքային խմբի անդամ, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի երիտասարդական ծրագրերի ղեկավար Աննա Բարֆյանը:
Աշխատանքային խմբի արտագնա նիստի ընթացքում ներկայացվել են նաև երիտասարդական ոլորտի փորձագետների կողմից իրականացված աշխատանքները:
Կրթական հետազոտությունների խորհրդատվությունների կենտրոնի տնօրեն, սոցիոլոգ, օրենքի նախագծի մշակման աշխատանքային խմբի անդամ և փորձագետ Մարինա Գալստյանի խոսքով՝ տարիներ շարունակ եղել են քննարկումներ երիտասարդության ոլորտը կարգավորող օրենսդրություն ունենալու կարևորության մասին, և օրենքի նախագծի շուրջ ոլորտի դերակատարների համախմբումը դրական նախադրյալ է ստեղծում:
Աշխատանքային խմբի քննարկումները կլինեն շարունակական:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ