Տեղի է ունեցել «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակմամբ զբաղվող աշխատանքային խմբի երկօրյա արտագնա նիստը:
Նիստին մասնակցել են աշխատանքային խմբի անդամներ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության աշխատանքի և զբաղվածության վարչության պետ Ժորա Սարգսյանը, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության իրավաբանական վարչության պետի տեղակալ Հակոբ Քնաջյանը, ներկայացուցիչներ ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովից:
ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը նշել է, որ պետության կայուն զարգացման կարևոր նախադրյալներից է իրավական միջավայրի և անհրաժեշտ ռեսուրսների ապահովումը` երիտասարդության ներուժի բացահայտման, համակողմանի զարգացման, ինքնահաստատման և ինքնադրսևորման նպատակով:
Կառավարությունը իր 2021-2026 թվականների գործողությունների ծրագրով սահմանել է, որ մինչև 2024 թվականը ԿԳՄՍ նախարարության կողմից մշակվելու և ՀՀ կառավարության հաստատմանն է ներկայացվելու «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի նախագիծը: Օրենքի նախագծի մշակման աշխատանքներն սկսված են, ԿԳՄՍՆ նախարարի հրամանով ձևավորված աշխատանքային խմբի հետ իրականացվել են մի շարք քննարկումներ:
«Նախարարությունը, որպես այս երկօրյա քննարկումների արդյունք, ակնկալում է ունենալ օրենքի նախագիծ, որի թե՛ հասկացությունները, թե՛ հոդվածները կլինեն բոլորի կողմից համաձայնեցված: Ի սկզբանե այս գործընթացը եղել է մասնակցային, քանի որ աշխատանքային խմբում հավաքված են երիտասարդության հետ աշխատանք իրականացնող դերակատարներ՝ թե՛ տեղական, թե՛ միջազգային կազմակերպություններից»,- նշել է Զարա Ասլանյանը:
ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի երիտասարդական ծրագրերի ղեկավար, աշխատանքային խմբի անդամ Հասմիկ Ալեքսանյանը նշել է. «ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի համար շատ կարևոր է դեռահասների և երիտասարդների մասնակցության ու հմտությունների ձեռքբերման խթանումը թե՛ մարզերում և թե՛ մայրաքաղաքում»:
«Մինչև աշխատանքային խմբի քննարկումները՝ ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամը և ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամը նախարարության առաջարկով իրականացրել են ուսումնական այց և այլ երկրների փորձի ուսումնասիրություն: Մասնավորապես գնացել ենք Լատվիա և Լիտվա՝ տեսնելու, թե ինչ է տվել այնտեղի «Երիտասարդության մասին» օրենքը այդ երկրների երիտասարդներին, պետական կառույցներին»,- նշել է աշխատանքային խմբի անդամ, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի երիտասարդական ծրագրերի ղեկավար Աննա Բարֆյանը:
Աշխատանքային խմբի արտագնա նիստի ընթացքում ներկայացվել են նաև երիտասարդական ոլորտի փորձագետների կողմից իրականացված աշխատանքները:
Կրթական հետազոտությունների խորհրդատվությունների կենտրոնի տնօրեն, սոցիոլոգ, օրենքի նախագծի մշակման աշխատանքային խմբի անդամ և փորձագետ Մարինա Գալստյանի խոսքով՝ տարիներ շարունակ եղել են քննարկումներ երիտասարդության ոլորտը կարգավորող օրենսդրություն ունենալու կարևորության մասին, և օրենքի նախագծի շուրջ ոլորտի դերակատարների համախմբումը դրական նախադրյալ է ստեղծում:
Աշխատանքային խմբի քննարկումները կլինեն շարունակական:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ