ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում «Ս. Վարդանանց զորավարների և 1036 վկաների հիշատակության օրը» թեմայով

Փետրվարի 15, 2024
Սփյուռքի լրատու

Փետրվարի 8-ին Սպահանի Նոր Ջուղայի  «Արմեն» կրթահամալիրում  նշվեց Ս. Վարդանանց զորավարների և 1036 վկաների հիշատակության օրը:

451 թվականի մայիսին, Ավարայրի ճակատամարտում, հայրենիքի, Հայ Եկեղեցու և քրիստոնեական հավատի պահպանման համար նահատակված Վարդանանց զորավարներն ու 1036 մարտիրոսները Հայաստանի Առաքելական Եկեղեցու  մեծագույն սրբերից են:  Հայաստանում քրիստոնեություն ընդունելուց ի վեր Հայ Եկեղեցին սերտորեն կապված է եղել հայրենիքի պաշտպանության գործին: Դրա վառ օրինակը Վարդանանց պատերազմն է: 

 Ցերեկույթը կազմակերպել էր հայոց լեզվի, գրականության ու պատմության ուսուցչուհի Սկարլետ Հայրապետյանը՝ 6-րդ դասարանի մասնակցությամբ:

Նախ բացման խոսք ասեց դպրոցի տնօրեն Գեղարդ Մանսուրյանը՝ ողջունելով ուսուցիչներին, աշակերտներին և հյուրերին: Սկզբում առաջինից հինգերորդ դասարանի աշակերտներին տրվեցին հարցեր՝ կապված ճակատամարտի հետ, որոնց  ակտիվորեն պատասխանում էին երեխաները:  

    Դրան հաջորդեց  Վարդանանց և պարսից զորքի ճակատամարտը ներկայացնող բեմադրությունը: Թատերաբեմում  6-րդ  դասարանի աշակերտներն էին: Երեխաները  ներկայացնում էին  Վարդան զորավարի զորքը, Ղևոնդ Երեցի առաջնորդությամբ և պարսից զորքը ՝  Հազկերտ  թագավորի մասնակցությամբ:  Բեմում էին նաև Մամիկոնյան տոհմի տիկնայք: Նրանք մեծ ոգևորությամբ կատարում էին իրենց ստանձնած դերերը՝  ներկայացնելով հատվածներ բուն ճակատամարտից:

Ներկայացմանը հաջորդեց հայրենասիրական երգերի կատարումը:

Յուրաքանչյուր դասարան պատրաստել էր գեղարվեստական մի համար՝ երգի կամ բանաստեղծության տեսքով, որը հերթականությամբ կատարեցին մեծ ոգևորությամբ:

 Բարձր գնահատանքի են արժանի մեր ուսուցիչները, որոնք ջանք չեն խնայում երեխաների մեջ սերմանելու սերը  դեպի հայրենիք, հայկական մշակույթ ու հայոց պատմություն : Միշտ խոսվում է հայրենասիրության ու հայրենիքի, հայոց լեզվի պահպանության և սերունդներին փոխանցելու կարևորության մասին:

Այս հրաշալի ու  բազմաբովանդակ օրվա  համար  շնորհակալություն ենք հայտնում, դպրոցի տնօրինությանը,  6-րդ դասարանի հայոց լեզվի, գրականության ու պատմության ուսուցչուհի Սկարլետ Հայրապետյանին, դպրոցի ուսուցիչներին, աշխատակազմին, ծնողական խորհրդին և բոլոր այն անձանց, ովքեր մասնակցություն են ցուցաբերել միջոցառման կազմակերպան գործում:

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…