ՀՀ ԿԳ նախարարություն կատարած այցից հետո, կառավարության մայիսի 11-ի նիստում ՀՀ վարչապետի կողմից հանձնարարականներ տրվեցին ԿԳ նախարարին՝ հանրակրթական դպրոցների, միջին մասնագիտական կրթական հաստատությունների և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների զարգացման և աշխատանքների կազմակերպման օպտիմալացման վերաբերյալ: Այսօր ԶԼՄ ներկայացուցիչների հետ հանդիպման ժամանակ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը, անդրադառնալով կառավարության հանձնարարականների կատարմանը, նշել է,…
Մայիսի 19-ին Մասիս քաղաքի հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Լույսի, հույսի ծաղիկներ, անմար շողեր վառ, սիրասուն» ահա այս էր մեր այսօրվա հիանալի միջոցառման խորագիրը: Մեր սիրելի ընկեր Մելքոմյանն այսօր իր դասարանի ավարտական հանդեսով լցրեց բոլորիս օրը անմոռանալի, գեղեցիկ զգացմունքներով:
Շնորհակալ ենք նաև Մասիսի չորրորդ մանկապարտեզի փոքրիկ սաներին՝ գեղեցիկ անակնկալի համար (
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի նախաձեռնությամբ իրականացված «Հեղինակային մանկավարժություն» ծրագրի արդյունքների ամփոփման շնորհանդեսը: Ողջունելով միջոցառմանը ներկա կրթահամալիրի տնօրենին, մանկավարժներին և աշակերտներին՝ ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հեղինակային կրթական ծրագրերը, որոնք տարիներ շարունակ իրականացվում են հանրապետության տարբեր դպրոցներում, այդ թվում նաև… Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության ուղղություններից մեկը երեխաների քաղաքացիական ակտիվության խթանումն է, որին միտված են երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերը մարզերում, այդ թվում Տավուշում: Տավուշի մարզի Հաղթանակ համայնքի մոտ 23 երեխա ընդգրկված լինելով երեխաների շահերի պաշտպանության խմբում մոտ 8 ամիս, դասընթացների ու գործնական նախաձեռնությունների միջոցով ձեռք են բերել հմտություններ… 2012 թվականից ՌԴ Կրասնոդարի երկրամասում ՀՀ Սփյուռքի նախարարության հետ համատեղ կազմակերպվում է Հայոց լեզվի, գրականության և հայագիտության օլիմպիադաներ, ընթերցանության և երգի մրցույթներ: Մայիսի 13-ին Կրասնոդար քաղաքում անցկացած 4-րդ համահայկական օլիմպիադայի մասին ուսուցչուհի Արև Բալայանի նյութը տեղադրված է ռուսերեն էջում՝ http://armedu.am/index.php/ru/news/view/1128: Մայիսի տասնմեկն էր: Դպրոցում յուրահատուկ խանդավառություն էր տիրում: Բոլոր դասարաններում (ըստ տարիքային առանձնահատկության) անցկացվում էին բաց դասեր, դասղեկական ժամեր նվիրված մայիսյան եռատոնին: Դաս- միջոցառում էր բարձր դասարաններում: Դասարանը կահավորված էր օրվա շնչին համապատասխան: Պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանի ելույթով սկսվեց միջոցառումը: Նմանատիպ դասեր նա շատ էր կազմակերպել, բայց այս մեկն իր… Վանաձորի հ.27 հիմնական դպրոցում I բ դասարանի աշակերտները (դասվար՝Ա.Մարաբյան) ներկայացրեցին «Հրաժեշտ Այբբենարանին » միջոցառում: Դպրոցի տոնականորեն զարդարված դահլիճն ամբողջությամբ մաշտոցյան ոգով էր շնչում: Յուրօրինակ քննություն էին հաձնում Iբ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ խոսքեր, երաժշտական կատարումներ, պարային համարներ, հեքիաթի հերոսներ և Մաշտոցին նվիրված գեղեցիկ տողեր. բոլորի մոտ կարծես նույնն էր ոգին` լավատեսությունն… Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի «Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյակը» թեմայով դաս - միջոցառումն էր անցկացրել Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցի 7 գ դասարանի դասղեկ Ա.Խաչատրյանը, կազմակերպել էր հանճարեղ ծովանկարչի նկարների պատկերասրահ: Աշակերտները ևս մեկ անգամ փաստեցին, որ գեղագիտական դաստիարակությունը… Մայիսի 10-ին Գյումրու Ասլամազյան քույրերի տուն-թանգարանի պատկերասրահում բացվեց ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի մանրանկարչության խմբակի սաների աշխատանքների ցուցահանդես: Ցուցադրումը կշարունակվի մինչև մայիսի 14-ը: «Ասլամազյան քույրեր» խորագրով ծրագրի նպատակն էր սաներին ծանոթացնել «Ասլամազյան քույրեր» թանգարանի նմուշներին, ներկայացնել գյումրեցի նկարչուհիների ազդեցությունը քաղաքի հոգևոր և մշակութային կյանքի վրա, նպաստել մշակութային կյանքի աշխուժացմանը,… Մայիսի 11-ին Կատարողական արվեստի համաշխարհային ասոցիացիայի կողմից կազմակերպված «Կովկասի առաջնություն-2017» մարզային մրցույթ-փառատոնում ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի ազգագրական երգ ու պարի խմբակի սան Տարոն Ղազարյանը 11-15 տարիքային խմբում զբաղեցրեց 1-ին տեղը և կմասնակցի հուլիս ամսին Երևանում կայանալիք «Կովկասի առաջնություն-2017» միջազգային մրցույթ-փառատոնին: Միջազգային մրցույթ-փառատոնի մասնակցության իրավունք ստացան նաև «Ընտանիք» պարային… «Հեղինակային մանկավարժություն» ծրագրի արդյունքների ամփոփում
Մայիսի 19, 2017
Պաշտոնական
Հաղթանակ համայնքի երեխաները համախմբվում են ընդդեմ աղտոտման
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հայոց լեզվի, գրականության և հայագիտության համահայկական 4-րդ օլիմպիադան Կրասնոդարի երկրամասում
Մայիսի 19, 2017
Սփյուռքի լրատու
Հաղթանակների մայիս
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հրաժեշտ Այբբենարանին
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հովհաննես Այվազովսկի
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
«Ընտանիք» կենտրոն. Մանրանկար աշխատանքների ցուցահանդես Գյումրու Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահում
Մայիսի 19, 2017
Մշակութային լուրեր
Լուրեր կազմակերպություններից
«Ընտանիք» կենտրոն. «Կովկասի առաջնություն-2017» մրցույթ-փառատոն
Մայիսի 19, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ