Ուսուցիչ – Նորա Ղավալյան
Դասի թեման-Աստվածաշունչ մատյան
Դասի նպատակը- Կարևորել հայոց մայր եկեղեցու դերը որպես գաղափարական հզոր զենք, որը դարեր շարունակ կատարել է պետության գործառույթները և դարձել ազգային նկարագրի անբաժանելի մասը:
Ճանաչել մեր երևելի հոգևոր գործիչներին` սրբագույն Մեսրոպ Մաշտոցին, Սահակ Պարթևին, Հակոբ Մեղապարտին և Ոսկան Վրդապետին, որոնք կերտեցին հայ հոգևոր…
Վանաձորի Պ. Տիչինայի անվան հ.20 հիմնական դպրոցում, VIII Ա դասարանում կայացավ «Թրաֆիքինգ՝ սպիտակ ստրկություն կամ մարդկանց շահագործում» թեմայով տեղեկատվական բաց դաս, որը վարեց պատմության և հասարակագիտության ուսուցչուհի Տաթևիկ Խաչատրյանը:
Դասի նպատակն էր ՝
- Իմանալ ի՞նչ է թրաֆիքինգը որպես երևույթ:
- Ինչպե՞ս և ի՞նչ ճանապարհներով է այն…
2016թ.-ի դեկտեմբերի 14-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում կազմակերպվեց նկարչական մրցույթ՝ ‹‹Ձմեռային անուրջներ» խորագրով:
Դպրոցի X-XII դասարանների նկարող աշակերտները պատկերեցին գեղեցիկ բնանկարներ, ձմեռային տարբեր պատկերներ: Մեծ էր ոգևորությունը, ակտիվությունը, ստեղծագործելու, լավագույնը լինելու ձգտումը:
Լավագույն, հաջողված նկարները ցուցադրվեցին դպրոցի ցուցահանդեսում:
Մրցույթը կազմակերպել էր դպրոցի փոխտնօրեն Ռ. Չիբուխչյանը
Հերթական մեծ հաղթանակը Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի շրջանակում, որի համար «Այբ»-ում օրնիբուն աշխատել ենք տասը տարի: ՀՀ կառավարությունն իր երեկվա նիստում հաստատեց, որ այսուհետ մարզերի յուրաքանչյուր երեխա հնարավորություն կունենա անվճար ստանալու միջազգայնորեն մրցունակ բարձրորակ կրթություն՝ առանց լքելու իր հարազատ մարզը կամ դպրոցը: Այսպիսով` Արարատյան բակալավրիատը լուծում է մարզային դպրոցների համակարգային…
Երեխաները, երիտասարդ սերունդը մեր ապագան են,իսկ ապահով ապագայի երաշխիքներից մեկը հզոր, առողջ բանակ ունենալն է։ Մեր բանակին անհրաժեշտ են խելամիտ, զգոն, ուշիմ, քաջ և արիասիրտ տղաներ։ Վաղվա զինվորը այսօր նստած է աշակերտական նստարանի առջև,հետևաբար զինվոր պատրաստելու գործընթացը իրականացնողներից մեկն էլ հենց դպրոցն է։ Առողջ միջավայր ստեղծել զինվորի համար,նրան հոգեբանորեն նախապատրաստել…
Համակողմանիորեն զարգացած սերունդ ձևավորելու գործը ուսուցչի հիմնախնդիրներից մեկն է. նա է ազգակերտման դրոշակակիրը,և նրա կողմից ամեն սխալ լինում է ճակատագրական ու հույժ անընդունելի,ինչպես և անընդունելի են շատ մոլորություններ մարդու կյանքում։ Ծնողների և ուսուցչի դերը անգնահատելիորեն մեծ է երեխայի մոտ ճիշտը սխալից, մոլորությունը առաքինությունից զանազանող գիտակցության ձևավորման գործում։ Հետագայում ճակատագրական սխալներ…
Հին իմաստախոսությունն ասում է՝ կյանքը փորձությունների շղթա է...Ավելացնենք՝ փորձությունները կոփում ու «մշակում» են մարդուն։Սակայն կան անդառնալի կորուստներ,ակնթարթային ոչնչացումներ,որոնք ոչ թե կոփում, այլ սպիանում են՝ իրենց կնիքը թողնելով հոգուդ վրա։Անցել է համարյա երեք տասնամյակ, սակայն 1988-ի ավերիչ երկրաշարժի ահասարսուռ հետևանքները դեռ հիշեցնում են իրենց/ի դեպ, այն Անդրկովկասի ամենահզոր երկրաշարժն էր։Հիշատակման նպատակը,…
2016թ.-ի դեկտեմբերի 2 ին տեղի ունեցավ «Թադեոս և Բարդուղիմեոս» առաքյալներին նվիրված միջոցառում,որին մասնակցում էր 9 բ դասարանը:Միջոցառման նպատակն էր առաքյալների հիշատակության օրը կամ տոնը հասանելի դարձնել բոլորին,ինչպես նաև ներկայացնել Հայաստանյաց Առաքելական եկեղեցու հիմնադրումից մինչ այսօր անցած ճանապարհը: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները խոսեցին հայկական եկեղեցական տոների նշման արարողակարգերի մասին,որի ժամանակ ներկա հյուրերը…
«Ընկերությունը կյանքի գեղեցկագույն մարգարիտն է»
Հենրիխ Մարքս
Այս խոսքերով սկսվեց Եղվարդի Հ.Թադևոսյանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասղեկի ժամը, որը նվիրված էր ընկերությանը: Երեխաները գրել էին շարադրություններ՝ նվիրված ընկերությանը, նկարել էին իրենց ընկերներին: Հորինել էին բանաստեղծություններ՝ նվիրված ընկերությանը, նկարել էին իրենց ընկերներին:Փոքրիկ Աննան իր բանաստեղծությունը նվիրել էր իր…
Այս օրը հրավեր ստացանք մասնակցելու Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցի X դասարանի կազմակերպած «Ձեզ տեսնենք, աղջիկներ» մրցույթին։
Հաղորդավարների ազդարարելուց հետո «Արև», «Ժպիտ», «Աստղիկներ» թիմերի մասնակիցները զբաղեցրին իրենց տեղերը, ու սկսվեց … Է՛լ սեղանի սպասքադրում, է՛լ աղցանների պատրաստում - ձևավորում, է՛լ ասեղնագործություն, է՛լ վարսահարդարում։ Տասներորդցիներն ամեն ինչ անում էին՝ ապացուցելու համար, որ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ